piątek, 4 lipca 2014

New in - czyli moje wyprzedażowe szaleństwa.

No i stało się, nie uchowałam się tegorocznym wyprzedażom i moja wyprawa skończyła się dosyć sporą reklamówką łupów. Dodatkowo - kiedy będę mieć lepszą okazję do zakupów niż po założeniu bloga! Hmm.. Co najmniej tak to sobie tłumaczę! ;)

 

Głównym celem wyprawy był filtr z Vichy, jednak weszłam też do "kilku" innych miejsc i tak to się prezentuje..



1. Pędzel do cieni Ecotools (15,99 Hebe) - moja kolekcja pędzli do twarzy jest już od jakiegoś czasu skompletowana, ale jeśli chodzi o pędzle do makijażu oczu jestem daleko w tyle!
2. Perłowy cień 393 (13,- Inglot) - piękny brzoskwiniowy odcień złota, będzie idealny na lato!
3. Lakiery Color Riche z L'oreal (2 w cenie 1 - 21,99 Super-Pharm) - piękne kolory z pastelowej kolekcji i moje pierwsze lakiery z L'oreal.
4. Lakier Rich Color (6,90 Golden Rose) - jaka byłam z siebie dumna, że to jedyna rzecz którą kupiłam przy stoisku Golden Rose, szminki straszliwie kusiły..


5. Vichy Capital Soleil (35,39 Super-Pharm) - udało mi się upolować tą słynną już matującą emulsję w promocji -40%, także jestem przeszczęśliwa. 
6. Batiste (5,99 Hebe) - miniaturka suchego szamponu również w niższej cenie, będzie idealna na wakacyjne wyprawy.
7. Ziaja Krem nawilżający matujący 25+ (9,49 Hebe) - moja skóra w lecie świeci się jeszcze bardziej niż zazwyczaj więc stwierdziłam, że wypróbuję też ten polecany krem z ziaji. 
8. Bic Lady Soleil Bella (11,99 Super-Pharm) - z kartą lifestyle można było dopłacić 20 punktów i dostać te maszynki w promocyjnej cenie, według mnie niezły deal!

A jak wyglądają wasze łupy z wyprzedaży?
Staracie się oszczędzać czy szalejecie na całego?



13 komentarzy:

  1. śliczny ten GR :) ja wyprzedaży unikam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że zakupy się udały...:D

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne sa te lakiery z Loreala :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z kosmetykami staram sie nei szaleć, bo mam ich całą masę :D ale poluje bardziej na ciuszki z wyprzedaży, choć teraz próbuje robić to z głową ... w koncu są wakacje! I fajnie byłoby gdzies pojechać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolorek tego cienia Inglot:) mam ten pędzel z Eco Tools jestem z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne nowości. Świetne kolory lakierów :).
    Ja niestety ostatnio bardzo szaleję i nie umiem się opamiętać :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezłe łupy :) Ja moje zakupowe grzeszki też tak sobie tłumaczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super produkty :D wgl masz bardzo ladny wyglad bloga! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Te lakiery z Loreala są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja staram się oszczędzać, ale kiepsko mi to wychodzi. Muszę wreszcie kupić ten matujący krem z Ziaji.

    OdpowiedzUsuń
  11. kolory lakierów - śliczne


    ps. a u mnie? IDEALNY SET NA LATO!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolory lakierów! Mam ten pędzelek z Eco Tools, a ten krem z Ziaji bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, sprawiają mi one wielką radość.
Zapraszam też do obserwowania, jeśli spodoba mi się Twój blog to odwdzięczę się tym samym!