sobota, 25 października 2014

TOP 5 | Jesienne pomadki.

Witam Was kochane! Czuję się jakby długie tygodnie mnie tu nie było, a to tylko kilka dni. Tak czy inaczej, październik blogowo był u mnie raczej mizerny. Pierwszy miesiąc uczelni nieźle mnie wybił z rytmu, ale w przyszłym miesiącu obiecuję poprawę!    
A dziś przychodzę do was z moją piątką ulubionych pomadek tej jesieni. Niektóre z nich wybieram tylko na wieczorne wyjścia, a niektóre są odpowiednie nawet na co dzień, jednak dodają naszej stylizacji tego jesiennego pazura. 



A oto i one. Dwie pierwsze od lewej jak najbardziej używam na co dzień, a te po prawej, a zwłaszcza Diva z Mac, zostawiam sobie na wieczorne wyprawy ;) Oprócz koloru, praktycznie każda z nich zachwyca mnie również swoją formułą, jednak na ich recenzję i dokładniejszą prezentację kolorów z pewnością poświęcę osobne posty, bo każda z nich jest moim ulubieńcem i zasłużyła sobie na to. A dziś zostawiam Was tylko ze swatchami.


                                         Dajcie znać jakie są Wasze ulubione kolory pomadek tej jesieni! :)



32 komentarze:

  1. Piękne kolory. Mam GR jest śliczna. Mam pytanie ten Bourjois zastyga na mat, klei się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastyga na mat, jednak akurat ten kolor jest jakiś wadliwy bo nie da się go rozsmarować równomiernie i bez konturówki pod spodem jest masakrą. Jednak nie klei się. Ale z konturówką jest rewelacja ;)

      Usuń
    2. Dzięki. Kolor jest przepiękny, nie wiem jak by wyglądał u mnie ale kolor jest totalnie przepiękny.

      Usuń
  2. 1,2 i 5 bardzo mi się podobają :) Obecnie używam dwóch pomadek: Dazzling Berry z Avonu i 418 z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Golden Rose 02 jest moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Posiadam GB 2 i jest to jeden z moich ukochanych kolorów :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. ta z Maca przykuła moją uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. golden rose też mam ale odcień 04, a na bourjois się czaję na odcień 07, ale jak będzie w promocji :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie kolorki są śliczne, każdą z nich z chęcią i ja bym gościła u siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. to nie moje kolory :p nie lubię fioletu na ustach

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim hitem są obecnie zdecydowanie 14 i 18 z GR :) ta 02 też jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta kredka z Revlon mnie bardzo kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne kolory choć dla mnie trochę za ciemne. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem najpiękniejszy odcień z tej gromadki to Diva, ale dla mnie chyba jednak byłaby za ciemna. Uwielbiam pomadki Golden Rose, lubię też te z szafy Rimmel, a Bourjois mi się marzy od dawna, ale jednak cena jest ciut za wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. GR Velvet Matte 02 jest i w mojej czołówce jeśli chodzi o jesienne pomadki, oprócz tego niezmiennie korzystam też z Color Whisper z Maybelline (to całoroczni ulubieńcy). Z Twoich propozycji podoba mi się jeszcze pomadka MAC, wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudeńka, MAC wygląda przepięknie! Mam pomadki z GR i je uwielbiam :) 02 też jest na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ta w kredce jest ciekawa :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam jedynie GR jednak aby jej używać muszę doprowadzić swoje usta do ładu bo niestety jesienne powietrze i lekkie ogrzewanie spowodowało spustoszenie na nich :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaciekawiła mnie ta pomadka z MAC, naprawdę ładny odcień. Pamiętasz może w jakiej cenie?

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładne kolory,jednak nie moje,dla mnie za ciemne nawet jak na jesień

    OdpowiedzUsuń
  19. moje kolory :) szczególnie kolor z Mac i Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne i nasycone mają odcienie :) bardzo mi się spodobała ta z revlona

    OdpowiedzUsuń
  21. Golden rose chyba najbardziej mi się spodobała :)
    Generalnie raczej używam lżejszych kolorków :)
    Mam nadzieję, że sprawy uczelniane dadzą się jakoś poskromić :)
    Czekam na kolejne posty :)
    A póki co Twój blog zyskuje kolejną fankę :) :*

    OBSERWUJĘ :) :*

    Serdecznie zapraszamy do NAS
    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  22. MAC zachwycający kolor - lepszego nie można sobie wymarzyć na jesień! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Idealne jesienne odcienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z całej piątki znam tylko GR i bardzo chętnie po nią sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Marzy mi się właśnie ten odcień pomadki Golden Rose lecz niestety nie mam do niej stacjonarnego dostępu. Ale kiedy już trafię na jakąś wyspę GR, zaopatrzę się w niejeden odcień ;> Odcień Mac jest świetny, jednak ja nie należę do osób, które dobrze się czują w ciemnych kolorach, ale bardzo lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Marzy mi się jakaś pomadka Mac, w kolorze Diva jest oszałamiająca :D
    Świetny blog, obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, sprawiają mi one wielką radość.
Zapraszam też do obserwowania, jeśli spodoba mi się Twój blog to odwdzięczę się tym samym!