piątek, 10 kwietnia 2015

Wróciłam! | Inglot 718 - Mój ideał wśród różowych lakierów.

Chyba się mnie tutaj dziś nikt nie spodziewał, ale oto wracam ;) Zniknęłam z bloga na dobre dwa miesiące, straciłam inspirację i motywację do pisania postów i zrobiłam się też troszkę leniwa muszę przyznać. Ale po tak długiej przerwie moje akumulatory są już naładowane zupełnie a słoneczko za oknem inspiruje do robienia dużej ilości zdjęć i dzieleniem się na nowo moimi kosmetycznymi odkryciami! Dlatego mam nadzieję, że szybko nadrobię tą nieobecność i więcej się to nie przydarzy.


A dzisiaj chcę się z Wami podzielić moim ideałem jeśli chodzi o różowe lakiery. Ni to neon, ni to pastel, ni to barbie pink. Ma w sobie odrobinę wszystkiego i za to go właśnie uwielbiam.



Formuła Inglota jest w mojej TOP3 jesli chodzi o lakiery do paznokci. Jest dość rzadka, łatwo się rozprowadza, nie gęstnieje, długo wytrzymuje na paznokciach (u mnie nawet powyżej 5. dni). Jedyny minus to tutaj fakt, że jest to wykończenie matowe, co zupełnie przeoczyłam kupując go.. A w takich wiosenno-letnich kolorach nie lubię takiego wykończenia, więc zawsze kryję go błyszczącym Top Coatem i wtedy jest już tak jak lubię najbardziej. Cena tego gagatka to około 20zł, ale mamy tu aż 15ml, co w świecie lakierowym jest całkiem sporą ilością. A za taką jakość i wybór kolorów jestem jak najbardziej w stanie zapłacić taką cenę ;)

No ale co ja Wam będę tutaj nudzić, zobaczcie same na zdjęciach i oceńcie czy nie jest cudny?






36 komentarzy:

  1. Piękny jest! Ja też wróciłam ale po krótszej przerwie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak lakierów inglota nie lubię tak ten kolor jest bajeczny *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na paznokciach prezentuje się pięknie :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor, bardzo takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie się prezentuje, idealny na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny!!! Dobrze, że wróciłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor jest po prostu rewelacyjny :D Idealny na wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale niesamowicie piękny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witamy ponownie :-) kolor boski ❤ mam cos podobnego od Eveline.

    OdpowiedzUsuń
  11. oj masz rację, jest cudny, wręcz przecudny! jeszcze takiego kolorku nie mam u siebie - jak gdzieś znajdę podobny od razu biorę! :D :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wreszcie odwdzięczam się odwiedzinami i od razu widzę, ile traciłam nie wchodząc do Ciebie (miałam przerwę od blogów innych niż swój, brak czasu). Śliczny ten lakier, w zasadzie to nie mam w swojej kolekcji żadnego różu i chyba bardzo bardzo mnie nim kusisz :) Matt mi nie przeszkadza, bo i tak zawsze kładę top coat :)

    Zapraszam do siebie: http://www.swiatobserwatorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny kolor! Uwielbiam takie, szczególnie przy opalonych dłoniach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bajeczny kolor :) niestety mam okropne paznokcie i póki co muszę doprowadzić je do ładu zanim przystąpienia do jakiegoś malowanka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie lubię tak dużych pojemności lakierów, bo i tak wiem, że go nie zużyję :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny kolor! Ja wolę formułę lakierów Golden Rose Rich Color bo lepiej się u mnie trzymają i są o wiele tańsze. A do tego skład mają lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szukam takiego koloru , jest obłedny <3 szkoda , że nie mam dostępu do inglota :(
    Zostaję u Ciebie na dłużej :) Obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny kolor, pastele są najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ty wrocilas a ja dopiero zaczelam przygode tutaj:) obserwuje:) kolor piekny!

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny kolor :)dawno nie używałam lakierów z Inglota

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor jest cudowny :) Masz na prawdę świetny kształt paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  22. Faktycznie kolor jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, sprawiają mi one wielką radość.
Zapraszam też do obserwowania, jeśli spodoba mi się Twój blog to odwdzięczę się tym samym!