czwartek, 23 kwietnia 2015

Popularne drogeryjne podkłady | Porównanie odcieni.

Już jutro rozpoczynają się wielkie promocje w Rossmannie. Pomyślałam sobie, że nie koniecznie chcę pokazać moje rekomendacje kosmetyczne, bo pewnie same najlepiej wiecie co chcecie upolować ;) W zamian za to, przygotowałam swatche dość popularnych drogeryjnych podkładów. Być może pomoże to Wam w doborze koloru, bo chyba dla nikogo nie jest to prostym zadaniem.


W roli głównej występują dziś:
Bourjois "123 Perfect" w kolorze 31 Ivory
Maybelline "Affinitone" w kolorze 03 Light Sand Beige
Bourjois "Healthy Mix" w kolorze 52 Vanilla 
Rimmel "Match Perfection" w kolorze 200 Soft Beige

Jeśli jesteście zainteresowane dokładną recenzją i zdjęciami któregoś z nich w akcji to dajcie znać, bardzo chętnie się do czegoś takiego zabiorę ;) Jednak wydaje mi się, że są na tyle popularne, że moje zdanie nie wniesie tutaj już zbyt wiele. 



I to tyle na dziś. 
Dajcie koniecznie znać, czy planujecie kupić któryś z tych podkładów na promocji! 
Ja w pierwszym tygodniu planuję tylko zakup korektora z Astor'a, ale zobaczymy czy się nie ugnę ;)

20 komentarzy:

  1. Miałam z nich tylko Rimmel i bardzo go lubiłam, jednak nie był zbyt trwały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że Healthy Mix mnie zapycha ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj faktycznie szkoda :( To jest mój totalny numer 1 wśród drogeryjnych podkładów, no i taki żółty kolorek większości osób bardzo pasuje.

      Usuń
    2. Mam dokładnie ten sam problem. Ich mieszanka zapachowa mi nie służy :(

      Usuń
  3. Mimo że są bardzo znane, to żadnego z nich nie miałam ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie wszystkie stanowczo za ciemne :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja podkładów na razie żadnych nie kupuję, mam teraz cały Revlon, a później zamierzam Pierre Rene Skin Balance wypróbować, więc od podkładów w Rossmanie trzymam się daleko .:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to podziwiam! Ja najbardziej na świecie uwielbiam testować nowe podkłady więc najchętniej co tydzień miałabym nowy! ;D Ale myślę, że 4 to już max i serio muszę się opanować:D

      Usuń
  6. Ale ten Rimmel ciemny! Faktycznie Bourjois ma piękny kolor, ale u mnie się kompletnie nie sprawdził. Już lepszy jest Pierre Rene Skin Balance :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z tym Rimmelem to totalna wtopa była, kupiłam go w środku zimy i dopiero w domu zobaczyłam, że to jest podkład na środek lata dla mnie raczej hahaha. Co do pierre rene nie znam się zupełnie na tej marce, bo do natury jest mi wyjątkowo nie po drodze:(

      Usuń
    2. To ja miałam lepiej, kupiłam odcień dla mulatek, choć sama jestem blada jak ściana. Dopiero w domu zauważyłam :D

      Usuń
  7. przymierzam się do tego CC ... chcoiaz uwielbiam koreańskie wyroby

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mnie ten Bourjois, odcień chyba też mógłby mi pasować

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie najbardziej ciekawi który by się najlepiej sprawdził na suchej cerze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie chyba zbyt ciemne, ale właśnie idzie do mnie Healthy Mix w nr. 51. Mam nadzieję, że będzie taki żółciutki, jak na zdjęciu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam podkład Rimmel i byłam bardzo zadowolona. A teraz kupiłam Bourjois 123.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  12. używałam ten z maybelline, ten sam kolor i byłam w miare zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, sprawiają mi one wielką radość.
Zapraszam też do obserwowania, jeśli spodoba mi się Twój blog to odwdzięczę się tym samym!